Jag kan ju omöjligt behålla all coolhet som fastnat på bild för mig själv.


Spex i väntan på tåget på perrongen.


Läppstiftet jag skröt om på Facebook.
"Kvällen till ära bär jag ett läppstift i en nyans
som påminner om Lily & Susie i den där musikvideon". Underbart bäst. Älskar 80-talet.


Rosa byxor 199:- på H&M. Fast det kvittar egentligen för detta är ingen jävla modeblogg.


dance dance daaaaaaaance





Det blir nog inte mycket mer än så ikväll.
Har ni tur är ni vänner med mig på facebook och kan se fler bilder.
Hade jag en bra kväll då? Ja det hade jag.
Gick in vid tolv och dansade, gick ut och luftade mig
och helt plötsligt var klockan kvart i tre.
Blev bjuden på en öl för att en kille tyckte jag var lik Kitty Jutbring.
Nattmat = en halv och halväcklig falafelrulle.
Sömn hos Jenny osv.


Idag är det söndag med allt vad de innebär.
Vilket är typ ingenting alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0