Också var det ju dehär med Kitty Jutbring och Mig.

Många tror att jag försöker härma Kittys stil och se ut som henne.
Så är det inte. Jag älskar 80-talet och färger med lite punk och rock.
Det råkar hon också göra. Men är vi verkligen så jävla lika?
Nu valde jag ett foto där jag nog kan erkänna att det finns unnst till likhet.
Men inte mycket.



Hon är dessutom 14 år äldre än mig och säkert 14 kilo tyngre än mig också.
Men visst jag är smickrad. Hon är cool.
Men tro inte att jag strävar efter att vara lik henne.
Jag vill hellre påstå att HON är lik MIG, om något.  


Faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Christoffer

haha ja lika var ni ta mig satan! :o

Men sen det här med att eftersträva någon annan.. Är det så jävla dåligt egentligen? :s att skapa en gemenskap? Visst nu känner du inte henne men det blir ändå en gemenskap. Det finns ju fler som "ni".

2009-09-28 @ 00:03:54
URL: http://penitentiary.blogg.se/
Postat av: Camper.

Jag diggar er stil, men att HON skulle vara lik DIG, det fattar jag inte hur det går ihop?

p.s. jag önskar jag också kunde passa i lila läppstift! :)

2009-09-28 @ 11:07:34
Postat av: Anonym

du är snyggare

2009-09-29 @ 20:25:59
Postat av: Anonym

Tycker inte ni alls är lika. Bara 80-tals grejen

2009-10-05 @ 11:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0