Oh du heliga helg. Jag älskar dig.

Hela veckan längtar jag till helgen.
Ikväll ska jag till daddy i lund och shoppa, äta ostbricka och dricka vin.
FINT SOM SNUS!

Och på lördag ska jag sjunka under min värdighet,
gå emot minst hälften av mina principer
och dra och röja på Björksäter,
Hässleholms ledande och mytomspunna nattklubb.



Om alla kvinnor ser ut och beter sig som korkade slynor
och alla män behandlar kvinnorna därefter
så drar jag bums.


och spelar dom Rapas das armas EN ENDA GÅNG
så gittar jag.






Annars kan det bli kul.
Det finns potential att bli en helgrym och fabolous afton,
Jag och mina tjejer ska ju dit!











Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag tror inte du kan förvänta dig någonting annat

(om björkets pojkar och flickor)

Det roliga är sen när brudarna lackar för att killarna inte tar dom seriöst, eller drar efter att dom knullat. . .

När tjejen bara någon timme innan ålade sig mot allt och alla i någon av (vad hon trodde) var sexydance.

Iförd spagetti linne( två storleker för litet) liten kjol med nätstrumpbyxor och omatchande skor.



2009-09-12 @ 07:18:12
URL: http://bitterfuckinsweet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0