Samtal om män mellan Hanna och Camper.

"Killar borde få lite vett i sina äckliga huven"
"Män är svin, det vet vi"
"Alltså inte för att tjejer är så jävla bra, men hur kan det vara så stor skillnad?"
"Dom borde få östrogen injicerat i pungen"
"80% är svin"
"Dom kommer nog inte från människovärlden,
dom måste komma från någonting mellan växtriket och djurriket..."






Samtidigt sitter jag i caféterians soffa och skriver ner allt dom säger.
Ni som känner mig vet vart jag står till deras påståenden,
och hade ni kunnat se mig där jag sitter nu
så hade ni nog blivit arga över mina långsamma nickanden
och mitt förnöjda leende.

Kommentarer
Postat av: tyraelvira

hahaha jag fick morgonens garv nu.

klockrent.

2009-09-04 @ 10:25:14
URL: http://tyraelvira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0