Snygga, sexiga










Jag tycker innerligt att det är det unika och fulsnygga
som är det mest upphetsande i en människas utseende.
Som en rak och spetsig näsa eller stora, hängiga ögon.
Gustaf Noréns haka och käkben. Mmmm.
Inte det minsta perfekt, men det näst vackraste jag vet.

Jessica Alba, Megan Fox och David Beckham är bara irriterande.
Det är tråkigtt och ointressant att vila ögonen på dom,
för det fäster liksom inte på mig, utlöser inga känslor.
Över huvud taget. Helt blankt, som att titta på ett fodral.


Däremot någonting som står ut lite,
oavsett om det enligt normen är fint eller fult,
så är det otroligt vackert. Enligt mig.









För vem fan vill ligga med en porslinsdocka?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0