Veckan är en trång, djup brunn och helgen är en öppen äng.

I måndags låg jag längst ner i en djup brunn,
med ett stort, kallt mörker runt omkring mig.
Men jag hade ett jävla rep som jag greppade tag i
och drog mig långsamt och plågsamt uppåt.
Imorgon är det fredag,
och jag då är jag uppe och ute i friheten.


Såhär kommer min helg att vara, rent praktiskt:

Skola
Stress
Åhus
Personalfest
Bowling
Jobb
Kräftskiva
Johanna
Vin
Sova
Bio





Händelselösa helger tillhör sommarlovet.













Denna låt är väldigt viktig för mig nu,
och om jag vore lika musikalisk som Marvin Lee Aday,
så hade jag kunnat skriva den.


I poured it on and I poured it out
I tried to show you just how much I care
Im tired of words and Im too hoarse to shout
But you've been cold to me so long
Im crying icicles instead of tears

And all I can do is keep on telling you
I want you
I need you
But
there is no way I'm ever gonna love you
Now don't feel sad
because two out of three is not bad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0