Det finns fyra olika sorters människor.

Den första sorten är de klassiska katt-människorna,
som gillar katter men inte hundar och te men inte kaffe.

Den andra sorten är de typiska hund-människorna,
som gillar hundar men inte katter och kaffe men inte te. 

Den tredje sortens människa är de öppensinnade.
De som gillar både katter och hundar och dricker både te och kaffe.

Den fjärde sortens människa är undantagen.
De som gillar katter och kaffe eller inte gillar någonting.




Vilken sorts människa är du?

Kommentarer
Postat av: Saga

öppensinnade och undantaget, jag är fri för nya saker och olika blandningar. Fast det finns rätt mycket jag heller inte gillar.

2010-04-08 @ 19:41:43
Postat av: hannah

den öppensinnade, i detta läget då. jag gillar alltihop

2010-04-08 @ 20:15:20
URL: http://festivalmusik.se/
Postat av: Bella

den öppensinnade i detta fallet. men jag gillar varken te eller kaffe.

2010-04-08 @ 21:12:44
URL: http://popfisk.blogspot.com
Postat av: bone-yes-mine

Den öppensinnade skulle jag väl säga då, fast jag fattar ingenting :o

2010-04-09 @ 19:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0