Från sädesvätska till Victoria Beckham

Att måla klart tavlan som stått halvfärdig i två månader
var som en ejakulation efter två månaders abstinens
kan jag tänka mig, men jag vet inte
jag har varken testiklar eller penis.

Tavlan blev väldigt vacker iallafall,
och signeringen avlutades med en matt men lycklig suck av belåtenhet
(ytterligare en referens till after-sex).



Nåväl, nog om det.
Jag är så in i helvetes skeptisk mot dehär "Beach 2010"
(det är tydligen meningen att man ska förvandlas från Kelly Osbourne
till Victoria Beckham på två månader),
och eftersom jag inte känner för att träna och gillar godis,
och därför INTE kommer att få sexiga abs och slimmade lår,
så har jag börjat sola solarium istället. Ofräscht, dyrt och farligt!
Det smartaste draget på länge, men blir jag riktigt brun
så ser man kanske inte mina lovehandles på stranden
FÖR SÅ MÅNGA MÄNNISKOR BRYR SIG SÄKERT!!!!!!!!

nej såklart inte, för alla är så upptagna med att tänka på hur DE SJÄLVA ser ut
i ANDRAS ögon. Ytliga fuckers, ha lite kul istället. Slappna av.
Ta en kaloririk öl och en näve feta jordnötter och SKÅL! Så ses vi "Beach 2010".



Kommentarer
Postat av: amanda

Man ska ha kärlekshandtag!! Dessutom, varför ska man vara dyrt brun på vintern när man är gratis brun på sommaren? Det blir ingen sommar om man inte glädjs åt hur mycket brunare man blir varje dag

2010-04-28 @ 18:47:42
URL: http://armundaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0