L word + Doktor Kosmos = lite mindre heterosexuell

Utrag ur låten Lesbian Wannabe:

Hon smeker mej långsamt i hallen
Jag står under hennes befäl
Det snurrar och bultar i skallen
Jag är kåt av ideologiska skäl

Hon stryker min haka och frågar:
Är du homo eller bi?
Jag svarar, fast jag knappt vågar:
Nej, men jag vill bli

...


Jag är så in i helvetes jävla trött på män i all allmänhet 
och allt vad de innebär just nu. Allt dedär typiskt manliga gör mig enbart arg
Rösten, beteendet,
Det överlägsna leendet
De oestetiska kropparna
och vad rimmar på kropparna? Jo just det.
...

Här är fyra breathtaking kvinnor


Chole, Brody, Shane och Gloria.
// melissa preliminärt gay

Kommentarer
Postat av: Johanna

ÅÅåhhh shaaaaane!!!! MMmmmm liebe

2010-04-07 @ 17:13:22
URL: http://bitterfuckinsweet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0