En riktig jävla update nu då


- Jag har skrivit högskoleprovet på en dålig dag. det gick dåligt.

- Jag har haft sönder min mobil. Den går inte ens igång numera.

- Har inte råd med en ny eftersom

- Jag måste bo och leva själv i Lissabon fredag-lördag-söndag, eftersom

- Killen som lovat att möta upp mig där slutat höra av sig sen en tid tillbaka och

- Flygbiljetterna är slut så jag kan inte byta datum

- (måndagen efter helgen åker jag och familjen på kryssning Lissabon - Oslo)
så jag måste ändå till Lissabon

- Dom pratar inte engelska i Lissabon. Jag har aldrig varit i Lissabon.
Jag vet ingenting om Lissabon.

- DAGENS TIPS - LITA ALDRIG PÅ NÅGON!!!! NÅGONSIN. SÄRSKILT INTE KILLAR
DOM LJUGER KONSTANT, HEJDLÖST OCH HELT UTAN SAMVETE
SÅ VAR EN SMART TJEJ OCH KLÄ DITT HJÄRTA I PANSAR OCH ÖPPNA DET
ALDRIG ALDRIG ALDRIG ALDRIG ALDRIG ALDRIG ALDRIG



- Jag fyller 19 idag


Kommentarer
Postat av: Benjamin

jag som trodde det var tjejer som ljög :o

2010-04-11 @ 19:24:49
Postat av: Benjamin Andréasson (Båstad)

Så killen har bara helt slutat höra av sig?! :/

2010-04-11 @ 20:13:48
URL: http://blogg.bybenjamin.se/
Postat av: Benjamin Ballenthin (Markaryd)

Sluta härmas med namnet :(

2010-04-11 @ 21:14:13
Postat av: Ellie

Grattis!

2010-04-11 @ 21:26:08
URL: http://ellienoor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0