1089 riksdaler och detta är mitt

Denna soliga påsklovs-onsdag fördrevs med shopping 
tillsammans med MIG SJÄLV som alltid lika trevligt sällskap
i den östliga skånestaden Kristianstad.
Och jag hatade mitt bruna hår så mycket
att jag sket i att jag betalat 960 kronor för det, och färgade det svart igen.
Mycket sexigare och mycket mer Melissa än dassigt jävla råttbrunt.
(obs! det finns dock personer som är skitsnygga i dassigt jävla råttbrunt)

Anyway.
Här är Åh så charmerande poserbilder på dagens fångst


Ashett linne från H&M 79:- och rött läppstigt från Nivea 75:-


Hittade äntligen mina gråa baggy-shorts i rätt storlek. H&M 199:-


Hoodie från Bikbok 150:- och bikini från Cubus 229:-
Bedårande klänning från Bikbok 199:-


Awesome shorts från Bikbok 99:- och The Clash poster från Skivlagret 59:-
The Clash blev den 25:e postern på mitt rum <3


Sammanlagt 1089 kronor spenderade. Bra shoppingdag.
Bilderna blev läckra och jag gillar mig själv just nu.
Allt hänger på håret! galet men sant.
fuck personligheten. håret är grejen

Kommentarer
Postat av: jossifine

sista bilden var vad ordet bedårande är för mig. (lite fett med)

2010-04-07 @ 22:02:40
Postat av: hej, jossi här ingen

asså fett som i fan vad fett cooool assuuuuuu haha alltså, du är inte fet, jag ser inget fett, inte för att det är något negativt med fett på en kropp blandat med hud kött osvosv men för vissa är det, för vissa inte. aaaaaaa iallafall, du är het och det är fett.

2010-04-07 @ 22:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0