Bilder på det nya redan mytomspunna stället jag bor på

Rakt på sak.


Stigen in till "Mörby lågprishotell" som numera är ett studenthem.



Gården och huset. Jag bor på tredje våningen till höger. Mitt fönster är bakom trädet



Översikt av mitt mysrum. Har redan fått compliments för det,
och det luktar så in i helvetes gott av doftljusen.




Min nya mysiga bäddsoffa, med plats för två så välkomna in,
och inget Melissa-rum utan posters!




Mitt fönster och lite utanför det. Här ser ni lite av poolen också.
Den är kall nu men vissa hoppade i ändå inatt efter att vi bastat.
Lite under horisonten ligger ICA och busstationen.



Min säng och dörren öppen till korridoren och Karin innanför dörren mittemot.




Min spegel i hallen och där jag uppenbarligen sminkar mig och fixar håret.




Korridoren



Gissa vad detta är.


Kommentarer
Postat av: josefine

<3

2010-08-29 @ 23:46:17
Postat av: Marklene

Great website with loads of information, love the bit about What is Love. Keep it up please!!! My best wishes to you!

2011-02-21 @ 17:44:11
URL: http://marklene.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0