dagens låt





För att fira att jag flyttar till Öland om 19 dagar
(det finns inga lediga bra bostäder i Kalmar för oss som inte har 500000:- undansparat)

Idag var jag på Öland för första gången i mitt liv. Bron var fin och det var ju bra,
eftersom jag kommer att åka över den två gånger om dagen fram till jul.
Jag ska bo i rum 207 på tredje våningen och har ett stort fönster
samt gula, lagom fula tapeter som snart kommer att täckas av diverse posters och tavlor.
Stället heter Mörbylånga och är mycket mindre än Tyringe,
men både busstation och ICA ligger 100 meter från studenthemmet så det går nog bra.

Jag ska fixa en bäddsoffa på rummet så jag kan ta emot gäster! 




bara så ni vet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Har bott i kalmar ett halvår nu, och aldrig upplevt att de skulle vara svårt att hitta någonstans att bo, mina klass kamrater har även dem funnit någonstans att bo genom blocket kalmarhem osv, kollat där :)? Hoppas hur som hellst att du får en mycket bra visstelse i kalmar! mvh Maria

2010-08-10 @ 15:13:24
Postat av: Anonym

PS: inser nu att de kan vara svårare för dem som flyttar vid höstterminens start ;) DS

2010-08-10 @ 15:15:53
Postat av: josefin emma johansson

åh gud vad jag känner inom mig att jag vill hälsa på!! mysigt hade vi haft det osvosv

2010-08-14 @ 11:37:16
Postat av: jonas christoffer friberg

hihihi skoj med flytt du kanske kommer få det kul :D hoppas du kommer ha ett eget husdjur som en kompis, inte som ett husdjur, hoppas du ser många fina träd och hoppas du slipper bromsljud om natten

2010-08-16 @ 00:40:27
URL: http://jonasfriberg.blogg.se/
Postat av: kelli

men yeah va coolt.

känns så gulligt att bo på en ö. på öland. SÖTT

2010-08-17 @ 21:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0