Dagens Szigetbild och typ anektdot



Framför Mainstage utan spelning, för såklart får man ta en öl framför scenen
till skillnad från radikalstrikta anti-festivalmoral Siesta.
När ska dom förstå att en vakt med mindervärdeskomplex på 5 festivalbesökare
enbart provocerar, drar ner stämningen och undermedvetet triggar till mer våld och skit?


Om jag inte sagt det innan,
under sex dagar på en festival med 382 000 besökare
bevittnade jag inte ETT enda bråk.
Jag bevittnade i snitt tre i timmen på Siestas camping. Visst blev folk sura även på Sziget
om man trängde sig i minidonuts-kön, men dom muckade aldrig gräl eller slogs
och inte en enda lång jävel ställde sig framför mig under en konsert.
Tvärtom bar dom upp mig när jag skulle fota. Respekt och vänlighet kallas det
vilket de understimulerade 17åringarna på Siesta lämnar hemma
till mer utrymme för vodkahets.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0