Johnny Depp i all ära

men han kommer aldrig kunna få mig att skrika
så som jag skrek när jag läste det tre stavelser långa ordet "Antagen".

Jag kommer aldrig att glömma det.
Känslan var så stark att om det vore en film så hade jag knytit mina händer
och darrandes skrikit upp mot himlen "DET ÄR ETT MIRAKEL!!!! TACK GUD TACK"
...men jag är inte religiös så vi skippar dramat.
Om mindre än tre veckor bor jag i Kalmar.
Om minde än tre år har jag kandidatexamen i journalism.




(tack för bilden jonna)



Så...
Om någon har en etta över i Kalmar, kontakta mig!
Jag behöver någonstans att bo när jag pluggar inför tentorna.

Puh, jag var rätt nere ett tag där. Skulle ha lyssnat på Timbuk och Bob Marley.
Det löser sig, every little thing is gonna be all right.




Kommentarer
Postat av: jonna

grattis melissa! höll tummarna för dig. visa nu alla vad du kan :)

2010-08-07 @ 00:16:31
Postat av: kelli

åååååh grattis grattis grattis.

JAG blir typ lycklig i hela själen, haha.

2010-08-08 @ 20:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0