Det blir såhär efter John Denver-låtar som handlar om att lämna allt

Det har varit så många ups, downs, volter och skruvar på sistonde
att jag inte reagerar på varken vinst eller förlust längre.

Vi gråter när vi föds och vi gråter när vi dör,
sjunger Nordman i en av sina inte så Svensktoppen-vänliga låtar

Jag flyttar på fredag och jag vet ingenting.
Jag tror jag vet hur man använder en tvättmaskin nu
och jag har gjort det till en vana att ställa in osten i kylen efter att jag brett min smörgås
här är min bästa och mest användbara Spotifylista

I love Music

Den borde innehålla runt 1500 tracks nu.


Just det, flytta hemifrån.
Sängkläder, räkningar, busskort, ensamhet och känslan av att aldrig vara nöjd
för visst har jag längtat en livstid efter att flytta hemifrån
men likt fan känns det tungt när jag väl ska göra det.
Vemod.


Vi gråter när vi föds och vi gråter när vi dör.
Amen.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0