Tungt

Frank Müller skickade länken till denna till mig över facebookchatten igår natt, med orden
"Watch it in silence without interruption. It's very melancholic and it goes deep."

Jag försvann lite i mitt mörka varma rum när jag tittade på den
och kände ett tungt vibrerande vakuum någonstans mellan lungorna och magsäcken.
Jag svarade efter exakt 4 minuter och 26 sekunder
"The uglyness in it makes it breathtakingly beautiful. It's tragic and sad, yet mellow.
Thank you."

Videon, musiken och texten är helt jävla fantastisk.
Skruva upp volymen, ignorera facebook och msn ett slag och försvinn i den. 



I wish this would be your color, your color I wish.

Kommentarer
Postat av: mjau!

a stroke of genius by einstürzende neubauten and kudos to Frank Müller :)

2010-08-24 @ 18:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0