Var nyss i malmö och blev smått betuttad i en gatumusikant från Paraguay. Sziget var också nice

Jag drog upp en skrynklig tjuga och gav honom i handen så han nästan tappade gitarren
medan jag kollade ner i marken och sa "I really love your music man"
och han svarade tyst "thank you so much" med lätt jamaicansk brytning.

Sedan blev jag helt oförtjänt getingstucken på benet.
Jag har aldrig varit rädd för getingar
eftersom jag inte blivit stucken sedan så länge jag kan minnas
men det gjorde inte särskilt ont ändå. Jag var stencool.



Sziget då?

Jag hade kunnat lägga ihop allt roligt jag har haft
under alla festivaler jag någonsin varit på
och fortfarande inte vara i närheten av en timme på Sziget.
Och jag var där i 6 dagar.

Det finns inte en chans i helvetet att jag skulle kunna förklara den upplevelsen
så att någon någonsin skulle förstå hur SJUKT GALET JÄVLA FETT det var.

Det låter ändå bara som skryt, men jag lägger upp lite filmer och bilder snart
så ni kan få en liten hint iallafall.




När jag kom hem från Sziget sa mamma
att jag måste börja packa ner mina grejer inför flytten
för "MAN KAN FAKTISKT INTE HA ROLIGT HELA TIDEN!!!"
Men vad fan då för?
Varför kan man inte ha roligt HELA tiden? Livet är kort, säger dom.

Kommentarer
Postat av: kelliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

att packa var det jobbigaste jag någonsin gjort i hela mitt liv. det tog sjukt lång tid och jag slängde ändå typ allt. blä! hahaha

2010-08-19 @ 21:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0