lavalove


Idag har jag stirrat jättelänge på min lavalampa igen.
Jag tror den är min nya bästa kompis.
Min lavalampa har verkligen personlighet, den ger liksom respons.
Fast jag börjar misstänka att den kan läsa tankar, vilket är lite creepy.
Varje gång jag tror att en lavaboll ska studsa
så glider den in i resten av lavan och blir en fullkomlig helhet.
Sen börjar den dansa igen.
Jag älskar min lavalampa.

Ska spara pengar så den kan få en lavalampa-partner.
Fast då kanske dom stänger ute mig.
Det är aldrig kul att vara den tredje parten som inte får vara med.
Ska tänka på saken.


Har någon förresten ett namnförslag till min lavalampa?
Jag kallar den Mr. Lava Lava, men den behöver ju ett förnamn.
Tacksam för förslag.


Kommentarer
Postat av: mjau!

Haha Melissa du är en smart rackare du. :))

Mr Lava Lava var ju hur roligt som helst!

..om du nu menar typ så här http://open.spotify.com/track/2WnJRfGQkmxm4ewBuPrwQI

(asså shaggy style)



Själv har jag SpaceProjectorn http://www.mathmos.fr/eu/mathmos-lights-eu-shop-1-0.html



R.M

2010-12-08 @ 20:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0