Cat Stevens = Yusuf Islam = kärlek

Jag älskar lite för älska är stort. Men jag älskar det du gjort.

 



Cat Stevens är bedårande. Ni har nog alla hört hans mest kända låtar, 
De är helt... ååh, så jag börjar gråta. Fina små leende tårar som rinner. Allihopa.
Snälla snälla lyssna. Klicka på länkarna. Det är så extremt bra!
Jag önskar att ni kunde känna den storslagna känsla som jag känner.  
Något annat storslaget
är att Cat Stevens blev muslim och slutade tvärt med musiken på höjden av sin karriär
och bytade namn till Yusuf Islam, eftersom att han helt enkelt tyckte
att det var ett mer rätt sätt att leva för honom. Året var 1978.
Det finns mycket intressant med Cat Stevens.
Han har sålt 60 miljoner album.
Hans mamma är svensk och pappa från Cypern. Han har fan bott i Gävle.
Efter att ha vägrat spela någon musik på 7 år
så gjorde han tillslut en spelning på en välgörenhetsgala <3




Kolla på detta och förstå vad som gör mig villkorslöst lycklig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0