Världshistorien av mitt liv såhär långt. Facit tack

Idag känner jag
att jag är bra helt utan skönhetsmedel, kosmetika och photoshop
precis som jag var i den nakna, oredigerade begynnelsen av mitt liv.


men jag föddes utan hår och piercing, festivalband och nagellack
Många ärr på benen har tillkommit efter rakningar som gått snett i farten
samt djupa mentala ärr efter svek, erfarenheter, misstag och skit
Leverfläckarna har utökats årsvis och ögonbrynen har plockats till fördärv
men ändå är jag exakt samma människa som denna



Tänk att vi varit så små. Att vi vuxit som träd allihopa.
Livet är sannerligen alldeles förtjusande fascinerande. ho ho ja ja
och snart är vi gamla eller döda. Fan med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0