dance band goes wild ha ha

Vi skulle ju dansa kasedans och allt dedär, till äkta dansbandsmusik.
och det gjorde vi ju också men jag hade aldrig kunnat ana
att jag skulle vara så värdelös.
En kille som bjudit upp avbröt efter halva låten och sade att jag var för dålig.
Bugg är alltså inte min grej. Inte med mina deformerade ben.
Men lite handikapp hindrar givetvis inte mig från att ha kul!

Dessvärre sade min kamera TACK MEN NEJ TACK till mig igår
och slutade fundera för gott. Den avled i min hand. Det var ett sorgligt avsked,
men också acceptabelt med tanke på allt vi gått igenom tillsammans.

Innan dess hann jag ta några oskarpa bilder för att illustrera början av kvällen


 

he he. seriöööööst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0