Att kompromissa

- Pizzeria Gondolen
svarade mannen på andra sidan telefonluren
- Hej eeh jag skulle vilja beställa, sade jag. En tonfiskrulle.
Han hävdade att dom tyvärr inte tillverkade några tonfiskrullar.
- Men ni har tonfisksallad? sade jag.
Ja det hade dom.
- Och ni har kebabrulle?
Ja det hade dom.

Sedan behövde jag inte säga mer än Mild sås tack.
Tonfiskrullen var JÄTTEGOD. Ikväll ska jag göra underbart lite <3



Påtal om det, här kommer en fin bild


ni fattar inte hur perfekt den är


Kommentarer
Postat av: tyraelvira

varför äter du tonfisk när du är vegeterian? :)

2010-01-02 @ 22:08:01
URL: http://tyraelvira.blogg.se/
Postat av: Anonym

1. Av någon anledning har jag inte lika stor empati för fiskar som jag har för däggdjur. Liksom, de lägger typ 100 000 ägg och allt dedär. Simmar runt i stimm på flera tusen. fortplantningen är inte likadan. fiskar känns mer som insekter än djur...



2. Hursomhelst SKA jag sluta äta fisk, så fort jag klarar av det. Men det är ju så gott :(

2010-01-03 @ 00:41:55
Postat av: Pontus

FISK ÄR GOOOOOTT!

2010-01-03 @ 13:00:52
URL: http://pontusauren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0