champagnen flödade

Jag fick fan några komplimanger för bloggen igår, vilket är konstigt eftersom den suger. 
Den fick dock en kille att spela The Hunger framåt natt-timmarna,
så i vilket fall som helst så var fenomenet positivt.
Förresten suger det när en massa fags köar vid spotify för att alla vet "världens bästa låt".
Bara kör listan för fan.

Jag trodde min kamera hade blivit stulen. Sprang runt och letade frenetiskt och hysteriskt
för att sedan sjunka ner i ett deprimerat stadie av klagan och anklagan.
Det visade sig idag att jag (väldigt smart) lagt den i min sminknecessär,
just för att förhindra att jag skulle tappa bort den.
Ironiskt.

Kvällen var awesome iallafall. Alla ville kyssas och hångla hela tiden, med alla.
Daniel Pellgaard är en empatistörd idiot, ett kräk och ett jävla as.
Annars var allt roligt. Tolvslaget var vackert. 
Efterfesten tokig.






Kommentarer
Postat av: claes

jag håller med, jävla daniel pellgaard

2015-02-28 @ 03:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0