Propositioner, emotioner och lite konstiga situationer

btw, har ett ärrat sugmärke i kanten av hjärtat. sådär off topic

Det har inte hänt så mycket de senaste dagarna, så jag skriver mest känslor
men det kanske kan räknas in vid poesi? fast ni vill ju bara läsa om mina radikala åsikter.
och ni "håller med mig till viss del" säger ni,
för att sedan berätta om era egna åsikter och funderingar
i 5-15 minuter.

Jag trodde ni hade en konspiration mot mig i fredags. Ett practical joke.
TRE relativt främmande män tog upp ämnet feminism med mig på förfesten,
och ville diskutera för och emot mina åsikter,
och männen sade alla "Jag håller med dig till viss del"
för att sedan berätta om sina egna åsikter och funderingar
i 5-15 minuter.


Det är intressant, men på fest? Visst, whatever you like
men jag diskuterar hellre huruvida hästar finns eller inte,
eller om Snatch är världens bästa film och vilka språk talar dom egentligen i Afrika?
Finns det ett språk som heter afrikanska? Varför låter det då så bekant?

Men det konstigaste var att efter detta
så började en man jag ALDRIG träffat innan att vilt och passionerat
diskutera invandringspolitik med mig
MITT PÅ DANSGOLVET! jättekonstigt. Roligt, tokigt, men mest konstigt.
Står det Gratis Åsiktsavlastning! i pannan på mig?

Ja ja. Men har ni något ni vill snacka med mig om så gör det
jag lyssnar gärna, eller om ni undrar vad jag tycker om en sak.
Har ju ett jävla temprament och ganska starka och (enligt mig själv)
alltid asbra, genomtänkta åsikter.
fast mitt på dansgolvet, där går gränsen. Isåfall får ni bjuda på en cider först.
Rapar av öl. he he.

Kommentarer
Postat av: Jessica

afrikaan och engelska talar de väl? ;D åtminstone i sydafrika, sådär på tal om.

2010-01-27 @ 22:01:59
URL: http://jessicasandquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0