"Love is a fallacy"

Alla morgnar i hela världen borde vara som denna, jag önskar att den andra vakna
timmen varje morgon i resten av mitt liv kunde vara exakt såhär
(icke relevant är att jag enbart sov en timme inatt och är heeeeelt hyper)
med bara några fååå undantag på bättre sätt att starta dagen, och en viss man
som i nuläget befinner sig i Portugal, är en del av de utopiska undantagen .

En kickstart av engelska C, den näst mest intressanta text jag läst i hela mitt liv.
ANDREAS HÅKANSSON WIKANDER
är världens bästa lärare!!!! I fucking love you man.


åÅÅÅH jag har lärt mig mer idag och blivit sjukt sugen på att skriva,
göra någonting, DEBATTERA, skriva en uppsats på tre tusen eller varför inte
starta en helt ny religion? Melismen? JAAAAAAAA

Jag är mer inspirerad än jag någonsin varit
sedan jag började på denna gymnasieskola för snart tre år sedan.

LIVET ÄR UNDERBART


Kommentarer
Postat av: amanda

kan man säga att all din text i alla dina blogginlägg är förjävla bra? ja det kan man fan

2010-01-16 @ 23:33:27
URL: http://armunda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0