MITT RUM MOTHERFUCKERS

Jag har så många häftiga saker.
Tre pandor på mitt rum, två uppstoppade och en väckarklocka.
Tre pengabörser, en betty boop, en Ed Hardy och en jordgubbe.
23 posters.
2 discobollar.
1 slinky.

ca 50 halsband
och dubbelt så många nyanser ögonskugga.

Två täcken i sängen och en filt med coola dödskallar på.

Dollarsedlar på väggarna, gamla biobiljetter
och bandlistan från Siesta -07.

Målarstaffli med en halvfärdig tavla mitt på golvet
och självlysande stjärnor i taket

Carl Bildt som käkar hamburgare framför ett svältande barn i Etiopien
en döende man med HIV
och ett citat från djävulen själv, det vill säga påven.

En Absolut Vodka-flaska i miniatyr, och mycket mycket mer

JAG VET, JAG SKA SPELA IN EN VIDEO NÄR JAG GUIDAR ER I MITT RUM
alla säger jAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!
okej bra,, fixar jag. Innan veckan är slut
pUSs psus


Kommentarer
Postat av: Johanna

fan meliiiissa du måste åka på en

r i k t i g festival nån gång ju.

Du lär ju tappa andan då och möjligtvis

få hjärtattack av det oändligamatutbudet he he

2010-01-11 @ 11:34:25
URL: http://bitterfuckinsweet.blogspot.com
Postat av: Johanna

asså nu menade jag ju inte att siesta inte va en riktigt festival, men en där det är sjukt stort (und more freedom) mer än två maträtter att välja på, och där majoriteten helts är över 20 he he (bortsätt från dig å kanske någon till ;) , du fattar vad jag menar)

2010-01-11 @ 11:36:39
URL: http://bitterfuckinsweet.blogspot.com
Postat av: Jonas

JAAAAAAAAAAAAAA!

2010-01-11 @ 13:31:42
URL: http://jonasfriberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0