<3

Jag älskar dig fina fina musiken, älskar du mig?

Microsmå ljudvågor
som tar form av tusentans dansande små dvärgar
skjuts ut ur mina högtalare, moonwalkar in i mina trumhinnor
och exploderar i det centrala nervsystemet.

Axlarna rycker, adrenalinet gör mig lycklig
Jag blir upphetsad och liksom varm och kall på samma gång
och hjärtat. Vad det dunkar, lungorna hänger inte med.

Uppfriskande som en iskall, starkt mintig inanding i minusgrader.
Jag vill ta musiken, äta den, tugga den, smaka den, skeda med den.
kommunicera med den, ha sex med den, inte dansa åt den utan MED den

men det enda som finns kvar efter att ljudet träffat och lämnat mig
är alla såkallade känslor.

typ som denna låt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0