Skruva upp volymen

Alla borde lyssna på dessa låtar,
ställa sig på golvet och twista med benen och händerna, vrida på anklarna sidledes
liksom glida på framfötterna
och föra händerna i öppet tillstånd fram och tillbaka genom luften.
Det kallas att dansa till musiken.

Fan vad jag saknar musiken från förr, synd att människor inte fattar
hur underbar den är. Här är låtarna, skruva upp volymen, lyssna, digga. 

Rykande het låt, typ, älska med mig. lekfullt.
och åh, denna låt! Kan ingen dedikera den till mig på dansgolvet?
Jag skulle bli lycklig då.

och shit vilken schyst låt, MMmmmmmMmmm lonely days are gone
och sist men inte minst lite dansk 70tal på engelska


väldigt mycket bättre än sexy bitch och bad romance.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du ska ju lyssna på gammal rhythm & blues!

Det banade fan vägen för all musik som finns idag

mm mmMmm mm liebe.

Eller Billie Holiday

Ray Charles

Edith Piaf (speciellt non je ne regrette rien,

eller milord)

elloooor Ruth Brown

2010-01-09 @ 18:20:22
URL: http://bitterfuckinsweet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0