så många bollar i luften och jag kan inte jonglera


Jag har inte ens tänkt tanken på en dator på fyra dagar
eftersom jag legat på en strand vid havet hela dagarna
jobba i en glassbar hela kvällarna
och festat hela nätterna.
Träffat lockiga stockholmare i second hand-koftor som kan alla Dylans skivor utantill.
En snål servitör med brunt, mjukt hår som refererar till Bruce Springsteen som "Gud"
och några gamla bekanta.

Se solen gå upp i havet. Få med sig halva stranden hem i skorna.
Flyta bakis bland svalkande vågor och 28 i luften.
Fräknar på armarna.
Göra bananasplit
ta betalt
tacka
stänga
och ut i den varma natten.




Jag har bokat en flygresa till Budapest den 10 Augusti
för att besöka

Óbudai-Sziget
11-16 august 2010

Europas största festival med sisådär en 390 000 besökare
och en störd samling band jag ska se som TILLEXEMPEL

IRON MAIDEN: Iron Maiden – The Number Of The Beast
MIKA: MIKA – Relax, Take It Easy
MADNESS: Madness – Our House
SKA-P: Ska-P – Cannabis
YOUNG PUNX: The Young Punx – Ready For The Fight
FAITHLESS: Faithless – God Is A DJ
BILLY TALENT: Billy Talent – Red Flag
KASABIAN: Kasabian – Underdog
MUSE: Muse – Starlight
PEACHES: Peaches – I Feel Cream
GORILLAZ: Gorillaz – Rhinestone Eyes
VIVE LA FETE: Vive La Fête – Everybody Hates Me
MONSTER MAGNET: Monster Magnet – Space Lord
SIMIAN MOBILE DISCO: Simian Mobile Disco – I Believe
BOYS NOIZE: Boys Noize – & Down
UB40: UB40 – (I Can't Help) Falling In Love With You
THE WAILERS: Bob Marley & The Wailers – One Love



och mycket mycket mer galet shit.
På torsdag flyger jag till Malaga för en kryssning och lite sån grym semester.
Håller på att söka lägenheter och rum i Kalmar
för jag hoppas verkligen jag kommer in på skolan där
och jag har inte tid att träffa mina vänner
och dom har inte tid att träffa mig.



Det är vad som händer i mitt liv just nu.
Vad händer i ditt liv?






Kommentarer
Postat av: amanda

när jag tar studenten, ska jag också flytta till kalmar och plugga! Blev kär när jag var där för ett par år sen! underbara underbara kalmar :D

2010-07-11 @ 00:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0