iPod touch My tra la la

Hey folks. Kom nyss på att jag kan skriva blogginlägg med min iPod touch som jag fick i studentpresent av farfar. Med den är jag inne på Facebook, Youtube, kollar väderprognosen, letar upp mitt eget hus i Google maps och spelar ett the Simpsons spel där man ska fånga donuts. Jag har dock ännu inte lärt mig hur man lyssnar på musik på den, vilket är roligt eftersom det är en iPod. Ja ja. Som ni ser kan jag inte heller göra radbrytning än för den har ingen enter-knapp. Så i kampen mellan Apples iPod touch och min tre år gamla sledna laptop med Windows xp, blir otippat relativt jämn. Men det är väl en vanesak som med allt annat och vi får se hur ställningen blir efter att jag fixat musik på den här lilla sexiga och galet smidiga saken. So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0