Betong på mina axlar:


- hitta högskolor att söka in på
- söka bostad därefter
- en miljard skolarbeten, uppsatser och projektrapporter
- planera studenten
- spara pengar samtidigt som jag behöver köpa jävligt mycket som fattas mig
- planera resan
- plugga gamla högskoleprov
- KOMMA PÅ VAD FAN JAG VILL GÖRA FÖR NÅGONTING MED MITT LIV
- och därefter komma på vad jag BORDE göra med mitt liv
för det finns ju ingen efterfrågan av journalister,
nej drifttekniker, systemutvecklare och tandsköterska är vad som behövs.

Och allt ska göras inom loppet av en månad

Det är inte så lätt som det låter, gott folk. Jag har panikångest och gråter
Det är ett rent helvete med allt som måste göras, när jag bara vill ha roligt.
Skjut mig så jag kan sova resten av livet


Kommentarer
Postat av: Johanna

Du behöver ju faktiskt inte plugga på en gång om du inte vill. Jag började jobba efter studenten och nu börjar jag "plugga" vidare lite, iof samtidigt som jag jobbar.



Dont stressa

take it lugn he he

2010-03-17 @ 14:24:48
URL: http://bitterfuckinsweet.blogspot.se
Postat av: Anonym

Journalister kanske det inte finns något behov av, men jag tror ju att du lätt kan slå dig fram!

2010-03-17 @ 15:09:08
Postat av: Dad

"Time to get your ass in gear!" sägs det..

2010-03-17 @ 20:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0