Fråga 4.

Detta är fåfängt.



Alla har fördomar och fixeringar. Vissa gillar vältränade rumpor
andra är suckers för gröna ögon eller fransk manikyr
och en del blir avtända av fett och andra av revben.

Jag aktar mig till exempelvis för tjejer med dålig hårförlängning
(dom har ju uppenbarligen ingen självinsikt)
och killar med den där specifika frisyren, nivet den där superraka luggen
och extremt fixerat, supersprayat spretigt hår i bakhuvudet.
Det är lite partille-johnny över det. typ såhär:


Däremot gillar jag tjejer i maskulin frisyr
och jag har alltid haft en grej för killar i hästsvans.
Kanske för att min pappa hade långt hår när jag var liten (till axlarna ungefär)
Så uppenbarligen är håret viktigt för mig. 
Samtidigt gillar jag inte ytlighet och utseendefixering,
Mannen med slarvigt uppsatt hästsvans kan visa sig vara en korkad douchebag
och partille-johnny är kanske en blivande kärnfysiker. Antagligen inte, men ändå.

Det var min lilla anekdot efter erfarenhet inom ämnet.
Svara vad du tycker och associerar till detta, med en lång novell, ett enda ord
eller någonting däremellan. Vad tycker du?
Jag vill gärna veta.

Kommentarer
Postat av: tyraelvira

tydliga nyckelben och fräknar och jag är fast

2010-03-25 @ 14:40:43
URL: http://tyraelvira.blogg.se/
Postat av: Johanna

kan nog vara helheten eller attityden som kan synas.



Annars me like armar eller underarmar av någon anledning. . .eller händer mmm liebe

2010-03-25 @ 20:11:26
URL: http://bitterfuckinsweet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0