fuck off forever

man gör inte såhär mot mig

Besvikelse? vågar inte känna efter, det gör liksom en miljon gånger ondare
än tatueringen på ryggraden
Det är lättare med vansinne, vrede, total jävla ilska
Sorg? jag är förkrossad men mest vill jag krossa någonting,
vad som helst
höra kraschen, splitter mot betong... Mm skönt med en annan typ av smärta
skönare än det här.
FÖR ALDRIG SKA JAG FAN LITA PÅ NÅGON IGEN
ju viktigare det är,  mindre tillit
ALDRIG lita på någon någonsin igen. det är dagens tips, okej?

konstigt man blir kall och hård? Åh vad det är skönt att vara känslokall
mitt hjärta blir aldrig mer rött, allt är dött
ännu en människa jag ångrar att jag mött

MAN GÖR INTE SÅHÄR MOT MIG
man gör inte såhär mot mig
fuck off, fuck forever

datumet var hoppet och hoppet är dött
ALLT är dött glömt utbytt och åt helvete

jag ville verkligen va din vän
aldrig mer igen
nu vill jag bara slå
för det var du som lät mig gå
hejdå!

Kommentarer
Postat av: tyraelvira

:(

2010-03-28 @ 18:26:11
URL: http://tyraelvira.blogg.se/
Postat av: Adrian

Låter som ett förhållande gått fel väg

2010-03-28 @ 18:28:56
Postat av: Joealfuturo

It is healthy, I shall come on your site more often, thank.

2011-06-13 @ 13:41:24
URL: http://joealfuturo.blogoom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0