Smile

När jag är lite nere
varför inte glädja sig med att glädja andra?
För ingenting är så upplyftande som bländandet av människors leenden
reflektera mitt ansikte, kittla mitt sorgsna hjärta
Smittar mer än alla epidemier någonsin, blott enbart genom ögonkast
för innerst inne är vissa av oss varma. Det behöver bara lysa igenom under alla lager av
ytlighet, rengöringsmedel, kosmetika, syntetisk materia
och mentala spärrar. Rädsla och präktighet. Stolthet? Bitterhet.

Så ta hjärnan och lägg den i en visuell bajspåse, och släng i brännbart
för att sedan klappa dig lite på vänster sida, utanför revbenen
och Titta vad fint



Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej!

Har skrivit ett inlägg på min blogg om ett modernt hus i Tokyo. Ett väldigt udda men ganska coolt!

Kolla gärna in det om du vill, vad tycker du om det, skulle du kunna bo i det?

Kramar!!

/Amanda

2010-03-16 @ 13:30:05
URL: http://www.metrobloggen.se/brunnetmandaa
Postat av: hanna

hejhej allt bra med dig idag ?

2010-03-16 @ 13:39:00
URL: http://taiiiny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0