Pourquoi? känns detta som steget under nirvana, eller klimax minus en femtedel

Maintenant lyssnar jag på min hångel/mys-lista på spotify
och känner mig lite drogad efter totalt fem-sex plastmuggar kaffe.
Jag gillar inte ens kaffe, men Janina hade med sig en hel termos 
och ville inte slänga något
så vi var tvugna att dricka allt.

Nu är jag ensam kvar på kontoret och väntar på att träningen ska börja om två timmar
mina fingrar darrar, jag ryser till emellanåt. Både skönt och obehagligt.
och jag har liite ont i magen, som om jag ätit för mycket honIng // nalle puh

Det finns EN kaka kvar i förpackningen.
Ska jag äta den NU och vara kaklös i två timmar
eller ska jag spara den?

I skrivande stund ser jag den sagolikt blå himlen långsamt tonas ner till mörkare nyanser,
den sjunkande solen ger ett brandgult ljus och skapar stora skuggor bakom träden
allt detta magiska ser jag genom stora fönster framför mig, till ljudet av detta.
Jag är helt ensam i hela skolan, det finns en risk att jag är innelåst
men det bekymret känns väldigt avlägset
för livet är just nu cirka sju till nio synonymer till ordet UNDERBAR.
 


Här är en film på exakt TVÅ minuter från kafferasten. Den är ganska rolig.



hoppas ni gillar mig. jag gillar er.

Kommentarer
Postat av: janina

riktigt bra film :D

2010-03-02 @ 17:23:43
URL: http://lovedrama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0