somna inte, det är farligt

Den konstant gäspande känslan av att längta hem till sängen
varje sekund utav den vakna, ljusa dagen, i kombination med att äntligen
komma hem och slita av sig kläderna för att sedan i en enda rörelse glida in under täcket
och somna. Sova alldeles för länge. känna sig varm, yr och dåsig

törstig men inte hungrig
och likt fan ännu tröttare än innan powernapen
VARFÖR HETER DET POWERNAP? Att sova på eftermiddagen hjälper inte ett skit.
INTE ETT JÄVLA FUCKING PISS-SKIT. jag blir bara låg och seg som en
som en lång föreläsning om någonting ointressant. fotboll till exempel,
eller sånt konsulter jobbar med.
POWER-KING funkar tusen gånger bättre än alla powernapar jag någonsin tagit.

Såhär ser jag ut nu fast med en liten sagel-fläck under mungipan.
orkade inte photoshopa dit den för jag är så trött.



apati apati apati apati apati apati facebook, musik och en robin i borås

Kommentarer
Postat av: Dad

Du har missuppfattat vad en powernap e egentligen. Ej ska man ligga o somna fint o djupt i 2 timmar. Inte ens en timme! Egentligen ska man vila max en halvtimme, helst en kvart-20 mins. Bara blundar o släpper utvärlden, rensa tankarna. Sen upp o igång igen. Du kommer märka skillnaden believe me. Kort o fint does the trick

2010-03-13 @ 12:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0