Hässleholms blivande studenter är inte slampor om 10 år

Det var en galen och galet kul studentfest igår. GALENSKAP
och jag kom till tydlig insikt med
att nästan alla hässleholms blivande studenter är vilda, glada fylleslampor.
Ja SLAMPOR, Yes jag sa det. Oh no she didn't! Oh yes she did
Men det är väl inget fel med det? Kul att vi har så kul.

Temat var "Detta är inte jag om 10 år" och tillställningen innehöll människor i form av
sotare, gravid kvinna, sköldpadda, clowner, präst, gynekolog, transvestiter, lodisar
och mycket mycket mer. Själv var jag en relativt tjusig städerska,
i hängslebyxor, sjal i håret och golvmopp. Moppen kom väl till hands under hela kvällen
Förrutom rekvisita till min outfit extraknäckte moppen även som:
danspåle, gitarr, mikrofon samt fullt fungerande städredskap.

Dessvärre togs det uppenbarligen inte en enda bild under hela kvällen,
så ni får lita på mitt ord helt enkelt.


Janina ställde mig nyss frågan
- Har du funnit ditt livs kärlek?
och fick det spontana men ändå fullt genuina svaret 
- Jag är mitt eget livs kärlek

Nu är jag fredagsstolt.




ps. 
Sluta vara så jävla fientliga skolorna emellan,
kan vi inte bara ha Love and Peace, oavsett om vi går HTS, Linné, Jacob eller JB?
Vi sitter ju alla i samma studentbåt <3


Kommentarer
Postat av: emmy

sv;absolut att jag tänker på det. Men jag har inte min blogg för att göra andra nöjda eller någonting. jag har det för att skriva av mig. Det är ju det bloggar & facebook är till för eller hur? Jag tänker inte sätta mig ner & skriva någonting för att behaga andra eller någonting som gör andra intresserade. Min blogg handlar om mig & mitt liv & mina tankar. Spenderar 90 % av min tid enbart med mig själv så det finns ärligt talat inget kul att skriva om någon annan

2010-03-19 @ 22:09:15
URL: http://regrettes.blogg.se/
Postat av: Johanna

Det är det enda och bästa svaret du någonsin kan ge. Det är så jävla sant. Du är din egen lyckas smed, DU är ditt liv - ingen annan. :)

2010-03-25 @ 23:56:31
URL: http://clapyourhands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0