En dag att förinta och aldrig mer komma ihåg eller sakna

shit. fan.
jag vaknade handlingsförlamad.

På mina axlar hänger halvfärdiga skolarbeten med en snar deadline
framför mig står en halvfärdig tavla med ett vackert ansikte som ber mig måla klart
hantlarna på golvet börjar samla damm och solen börjar gå ner

Hela veckan tänker jag "Jag gör det på söndag, då är jag ledig och har tid"
men på söndag tänker jag att jag måste njuta av ledigheten,
"jag tar det i veckan"

Jag har fortfarande på mig samma tröja som jag somnade i yesterday
är det okej för en söndag?
är det okej för en söndag

nåväl.
nu kan jag lägga till "Skrivit ett bra blogginlägg"
på listan över saker jag INTE gjort idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0