Vad gör du om två år? Vad gjorde du för två år sedan?

Dom säger att det kan bli upp emot sju grader varmt nästa vecka.
Sju grader varmt är sju grader varmare
än den tidiga sommarmorgon med blekrosa himmel
vi kom tillbaka till ett frostbitet tält på Hultsfredsfestivalen 2008.
2008.
2008 var det för två år sedan
och jag vet inte vad jag gör om två år
om två år
om två år är jag kanske lika död som alla andra döda
kanske träffar jag Jesus då
kanske träffar jag en snygg haltande danska med kontakter i tidningen Metro
kanske har jag möjlighet till karriär, framgång, ära och berömmelse
kanske inkluderar framtiden både hyresrätt och körkort
kanske till och med kärlek

och allt kan verkligen gå åt helvete inom två år eller så

Den som var kär i mig för två år sedan är inte kär i mig nåt mer
så om två år är nog inte du kär i mig heller.
Erfarenhet

För två år sedan visste jag inte vem du var
Nu känner jag dig.
För två år sedan läste inte du min blogg
För två år sedan sov jag lika naken som nu
För två år sedan var jag också feminist men inte vegetarian

och två år går bara snabbare.
Vad gör du om två år? Vad gjorde du för två år sedan?
Är det viktigt?

Kommentarer
Postat av: jossifine

7 grader jag kan då inte förstå :) långt leende då får vi promenera och dricka någon dricka i SOOOOOLEEEEEEN. så får det bli.

2010-03-10 @ 13:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0