ge mig tips och goda råd så jag kan göra tvärtom

Det är lätt att missköta mitt bloggande
när all kreativitet och inspiration går åt till att skriva diverse skoluppgifter.

Mitt råd till alla:
Plugga inte på unviersitet.
Skaffa istället ett skitjobb med bra lön, typ på lager eller fabrik.
Jobba hårt, snåla och spara pengar.
Köp en enkelbiljett till en vacker plats långt bort.
Åk dit och spendera pengarna under några månaders tid.
Hitta på en massa annorlunda äventyr.
Gift dig med en bokförläggare.
Skriv en bok om din resa.


Resten kan ni räkna ut själva.



Kommentarer
Postat av: sofia lindén

köp en bultbräda från brio. de tar bort all frustration och de kanske inte blir bra och inspirationen kanske inte kommer. men de blir bättre!

2010-11-03 @ 21:19:46
URL: http://kampdikt.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0