en sanning med modifikation

För relativt längesedan hade jag en pojkvän som var snäll, söt och ganska smart.
MEN en dag såg jag att han hade en utviksbild av Elita Löfblad
som skrivbordsunderlägg på datorn. Jag blev arg.

Jag gick surandes till busstationen och väntade på bussen hem.
Han följde skamset efter mig. Efter ett tag log jag mot honom.
- Hur arg är du? frågade han tveksamt.
- Såhär, sade jag och kysste honom intensivt,
varpå jag bet av en  bit av hans tunga och spottade ut på marken
precis innan jag klev på bussen.

Det var i femte klass.
Han kan fortfarande inte prata normalt.













Ps.
Denna historia är inte helt sann.


Kommentarer
Postat av: Anton

Hahah, vilket sammanträffande. Hittade min gamla gamla telefon i låda här hemma för nån vecka sen, på minneskortet låg det massa bilder på dig OCH Elita Löfblad ;D

2010-11-20 @ 19:01:56
Postat av: Anton

*en låda, ska det vara.. mhpdf

2010-11-20 @ 19:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0