Box 21.

Alla män som någonsin köpt sex av en kvinna 
eller ens tänkt tanken på att någonsin utnyttja tjänsten av prostitution
förtjänar enligt mig att få könet hänsynslöst avskjutet utan eftervård
så att såret ruttnar och gärningsmannen långsamt dör av efterinfektionen.


Eller något liknande.



Tack som fan för att jag fick låna boken, Johanna Dahlén.
Empatisorgen av dess outhärdliga tragik kommer aldrig att försvinna ur mitt hjärta,
och det är jävligt bra. Bra att minnas, att hedra, att hata,

och åh fy fan i helvete vad jag hatar torskar.




Varenda människa bör läsa Box 21 av Roslund & Hellström.
Blir man inte berörd bör man spärras in på en psykinstitution för empatistörda.


Kommentarer
Postat av: anonym =)

Du kan ju fraga dennis hur manga ganger han kopt sex ;)

2010-09-11 @ 15:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0