Hellre plugg än pank. Helst inte båda samtidigt

Jag har under mina få dagar i Mörbylånga hunnit öka mitt antal gästbloggare med 200%.
Mamma frågade om jag drack 13 öl igår,
men det var inte jag! Det var Drazen. Jag är inte här för att supa utan för att plugga.
Drazen också men han lyckas kombinera det på något jävla vänster. 

Jag ska läsa 4 tjocka faktaböcker på fyra veckor är det tänkt,
enligt läroplanen för denna 7,5 poäng stora kurs vid namn Journalistikens Grunder.
Jag får nog ta och beställa den där kursliteraturen snart. Den kostar cirka 900:-
och 40 bussresor mellan Mörbylånga och Kalmar kostar 750 kronor har jag räknat ut.
DET är jobbigare än alla tentor i världen.

Men jag klagar inte mer än nödvändigt.
Livet är nytt, livet är gott och det är en jävla tur att jag tycker snabbnudlar är fett gott
i tider som dessa.

Kommentarer
Postat av: Mamman

<3

2010-09-01 @ 15:41:50
Postat av: Mamman

<3

2010-09-01 @ 15:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0