Top 3 onormala saker som hänt mig det senaste dygnet


På tredje plats:
 
Satt på rummet mitt i natten med en främmande kille
som talade oavbrutet om sig själv i en timme.
Han sade att han hade en ASCOOL karriärplan
och hade kommit in på en SKITBRA utbildning till ett STÖRTHÄFTIGT jobb
och att jag ALDRIG ALDRIG ALDRIG!!! kunde gissa vad det var,
men han gav mig tre gissningar.
Jag kollade i hans upphetsade, beyond salongsberusade ögon i en halv sekund och sa
"Pilot.". Det var rätt.


På andra plats:
Inom loppet av fem minuter hade jag sönder ett vinglas (i nyktert tillstånd),
min soppa svämmade över så jag var tvungen att skura rent hela micron,
äggen kokade över och sprack, kaffet brändes i kokaren
och Drazen klippte av ett av mina festivalarmband.


På första plats (!!!) :
När jag satt utanför coop och njöt av solvärmen med en energidryck
kom en gammal tant med rullator och andra funktionshinder fram och stirrade på min kasse.
Efter en lång, underlig tystnad frågade hon vad det var för ras på hunden.
"En vanlig" sade jag. "Får jag klappa den?" Frågade hon.
Jag svarade allvarligt att Nej för den är lite blyg.
Hon trotsade detta och försökte peta på "hunden" (kassen) med sin fot,
och konstaterade därefter bestämt att den sov.
Sen lunkade hon iväg.





Kommentarer
Postat av: pontus

hundar...

2010-09-27 @ 08:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0