Feta svenska gubbar vs. kids som hänger vid trappor

Idag bestämde jag mig för att skita i Kalmars banala vanlighet 
och bara göra som jag känner för ett slag.
Så jag tog min väska med inbyggda högtalare, spelade Red Hot Chili Peppers på högsta volym
och gick ut på stan.
Folk glodde skeptiskt på dåren som gick runt och spelade musik, men det sket jag i.

När jag gick in på Coop och skulle köpa glass
kom en supersvensk anställd man med fet gubbkagge fram
och beordrade mig att stänga av musiken GENAST.
Det var under refrängen av Around The World, så jag blev extra deffensiv.
- Är detta Coop eller ett bibliotek? svarade jag.
Han spände sina näsborrar och sade att jag skulle gå därifrån om jag inte stängde av.
Så jag gick utan ett ord och utan en glass.


När jag kom hem satt det några småkids och hängde vid trappan.
- Shit vilken cool väska! sa en av dom.
Sedan sprang han efter mig och sade att jag hade tappat något. Det var en tia.
Jag sade att han skulle köpa glass för den och han blev skitglad.


Kommentarer
Postat av: pontizz

FUCK IT ALL! FUCK THIS WORLD! FUCK EVERYTHING THAT YOU STAND FOR!

2011-04-18 @ 19:51:07
URL: http://pontusaur.tumblr.com
Postat av: Anonym

DON'T BELONG! DON'T EXIST! DON'T GIVE A SHIT!

2011-04-18 @ 20:47:28
Postat av: Melissa

DON'T EVER JUDGE ME

2011-04-18 @ 20:47:55
Postat av: Helga

Gilla att du använder väskan :)

2011-04-19 @ 07:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0