förlorad i ingenting särskilt

Sitter i skolan och försöker komma på vad meningen med livet är
när jag tvingas skriva en värdelös förvaltningstext om ingenting särskilt
utan att få göra ordentlig research. 
Hur detta är nödvändigt för min framtid som journalist finns det inget svar på,
precis som frågan om meningen med livet.

Under min första vecka på detta universitete ifrågasatte jag vår kursansvarige,
eftersom hon gav oss så meningslösa uppgifter.
Sedan dess har hon tyckt illa om mig, så nu sitter jag här
och försöker skriva någonting särskilt om ingenting särskilt utan att klaga.

Skriver hellre ett blogginlägg om ingenting särskilt istället,
och klagar hur mycket jag vill.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0