Jaha, ännu en kaxig kommentar från en anonym man. Vem bryr sig?

Trots att denna blogg har en förhållandevis fåtalig publik
regnar det ständigt in dryga kommentarer från anonyma besserwissrar. 
De idiotförklarar mig och kaxar sig så deras små penisar pulserar av upphetsning.
(Det är enbart män som skriver taskiga kommentarer till mig, undrar varför)

De flesta bloggare har någon form av "SVAR PÅ TAL",
där de öppet argumenterar emot alla dumma kommentarer.
Det tänker inte jag göra. Så kul ska dummisarna inte få det.
De runkar nämligen till responsen och uppmärksamheten.
Och den njutningen tänker inte jag ge dem.

Det här är Min blogg och Mina åsikter. Inte era.
Jag förstår att ni har mindervärdeskomplex och ständigt måste hävda er,
men vad fan. Skaffa en pittbull istället. Eller en egen blogg.

Misstolka inte, jag förstår att mitt bloggande medför dumma kommentarer. 
Men jag vill att ni ska veta att ni förmodligen hade raggat på mig om vi mötts IRL,
men att jag fullkomligt skiter i er.




Kommentarer
Postat av: Saga

haha, jag bugar! Du är så grym! Det är så man önskar att man fått se dig in action när du verbalt dödar idioter. :)

2011-04-25 @ 22:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0