små vackra saker intill

Mannen som bor i lägenheten intill min tycker om att sjunga och spela gitarr.
Jag har aldrig sett honom, men det står P. Leandersson på dörren.
Ibland står jag utanför hans dörr och lyssnar.
Undrar vem han är.

Han sjunger och spelar otroligt vackert
men det vackraste är hans inlevelse. 
Det gör mig glad.

Så glad att jag fäste en anonym liten lapp på hans dörr;
"Du spelar och sjungar väldigt vackert
Snälla fortsätt. Tack."

Hoppas han uppskattar min uppskattning.
Vem han nu är.





Kommentarer
Postat av: Sofia (Mörby)

Det är Per i min klass kan jag ju meddela :)

han är för övrigt en mycket sympatisk och trevlig ung man!

2011-04-06 @ 22:34:14
Postat av: kelli

neeeeeeeej någon visste vem han var.

P.leandersson lät ju riktigt sexigt och mystiskt.

2011-04-06 @ 23:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0