Den vackraste kvinna jag sett på internet 2011

Nu är jag så obeskrivligt jävla less på alla bloggare och tumblare
som ständigt lägger upp "romantiska" och "sexiga" bilder på anorektiska fotomodeller
i outhärdligt klychig omgivning och äckligt stilmedveten outfit.
Allt är som hämtat direkt ur en jävla Vogue-tidning. 
Det är inte konst. Det är sjuka skönhetsideal.

Och vad fan vill dom med alla dessa ben överallt?
Höftben, nyckelben och revben. Och skitlånga, skitsmala ben. JAG VILL SPY PÅ DOM!!!
Sen kan fotomodellerna äta min spya som innehåller choklad och pizza,
så dom får lite mjukt och fint fetttttttt på kroppen.


Därför blev jag väldigt förtjust när jag hittade EN tumblr med EN ordentligt vacker kvinna.
Inte en hungrig liten söt sak, utan en ORDENTLIG super-kvinna!
I full kroppsstorlek.



Jag vill bara ta på henne och krama henne.
Jag tror jag är lite kär i henne och hennes kropp. Jag är kär i hela bilden.
Tacka fan för att hon inte ligger på en blomstrande sommaräng.
Bilden är perfekt. Hon är perfekt.

Tjejer borde inte finna sig i att äta lite för att uppnå en Vogue-modells kropp.
Tjejer borde äta precis vad fan de vill och när de vill,
utan att ha den minsta ångest för att dom ska bli tjocka och oattraktiva enligt idealen.

Och TV borde ta bort alla dumma bantningsprogram 
och ersätta dom med "Du är fin som du är"-program.

 


Förresten hörrni, alla bloggare och tumblare,
Var fan gömmer ni alla halvnakna snygga män?


Kommentarer
Postat av: Anders Freddy Benjamin Ballenthin

Jag äter ju redan pizza och chocklad, men ute fan får jag något mjukt och fint fett för det :(((((

2011-08-10 @ 09:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0